GDJE I KADA?
🗓 subota 15.06.2024. od 09 h do 14 h
📍 Ul. Josipa Križanića 33, Varaždin
Centar za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar
ŠTO?
👕 SWAP: razmjena odjevnih predmeta
🎨 Mini-sajam lokalnih odgovornih proizvođača
Ovo je sjajna prilika da:
👕Osvježite svoju garderobu bez trošenja novca
👕Pronađete jedinstvene i vintage komade
👕 Podržite održivu modu
🤝Upoznate nove ljude
Poveznice:
31.10.2023.
Poštovani,
radno vrijeme blagajne i Službe za korisnike na dan 31.10.2023. biti će skraćeno i radit će do 14:00 sati.
S poštovanjem,
Objavljeno 10.10.2023.
Predmet natječaja je prodaja nekretnine u vlasništvu Društva u cijelosti (1/1), u naravi neizgrađeno zemljište na lokaciji Poljana Biškupečka, van naseljenog dijela, i to:
• k.č.br. 1076, k.o. 337552, POLJANA BIŠKUPEČKA, upisana u zk.ul.br. 1167, Općinski sud u Varaždinu, Zemljišnoknjižni odjel Varaždin, broj D.L. 12,17, označena kao BERETINŠČINA površine 3602 m2, i to ORANICA površine 3602 m2, ukupne površine 3602 m2.
Rok za podnošenje pisanih ponuda počinje teći od dana objave natječaja, a zadnji dan roka za podnošenje pisanih ponuda je 19. listopada 2023. godine.
24.1.2024.
Poštovani korisnici mobilniog reciklažnog dvorišta Sračinec,
Odlukom općinskog vijeća Općine Sračinec određen je sajmeni dan radi održavanja manifestacije "Srakarski fašnik". Zbog održavanja manifestacije neće biti moguće postavljanje mobilnog reciklažnog dvorišta na utvrđenoj lokaciji Varaždinska ulica 102 ("repodrom").
Slijedom iznesenog, mobilno reciklažno dvorište će u subotu 27.01.2024. godine biti postavljeno na lokaciji u Svibovcu Podravskom kod NK Podravec, u vremenu od 08:00 do 13:00 sati.
Neovisno o promjeni lokacije mobilno reciklažno dvorište će, kao i do sada, primati otpad od svih korisnika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada s područja cijele Općine Sračinec.
S poštovanjem,
5.01.2024.
Poštovani korisnici,
Odbačena božićna drvca u Gradu Varaždnu sakupljati će se u sklopu javne usluge sakupljanja komunalnog otpada u terminu:
od 8.1.2024. do 13.1.2024.
od 22.1.2024. do 27.1.2024.
Mole se građani iz stambenih zgrada da božićna drvca odlažu uz spremnike za odlaganje komunalnog otpada, a građani iz individualnih kuća na dio površine uz prometnicu na način da time ne ugrožavaju sigurnost prometa.
S poštovanjem,
31.8.2023.
Poštovani,
od 4. rujna 2023. godine, Služba za korisnike na adresi Ognjena Price 13, Varaždin radit će prema izmijenjenom radnom vremenu:
Ponedjeljak: 07:00 - 15:00
Utorak: 07:00 - 17:00
Srijeda: 07:00 - 15:00
Četvrtak: 07:00 - 15:00
Petak: 07:00 - 13:00
Na blagdane i neradne dane u Republici Hrvatskoj Služba za korisnike ne radi.
S poštovanjem,
23.8.2023.
Poštovani,
Obavještavamo Vas o nadolazećoj promjeni lokacije našeg naplatnog mjesta (blagajne).
Do 01. rujna 2023. godine, naplatno mjesto (blagajna) nastavit će s radom na sadašnjoj adresi, Ulica Ognjena Price 13, Varaždin.
Od 04. rujna 2023. godine, naplatno mjesto (blagajna) će raditi na novoj adresi, Trg bana Jelačića 18, Varaždin - Gradska tržnica.
Radno vrijeme:
Ponedjeljak: 07:00 - 14:30
Utorak: 07:00 - 16:30
Srijeda: 07:00 - 14:30
Četvrtak: 07:00 - 14:30
Petak: 07:00 - 12:30
Na blagdane i neradne dane u Republici Hrvatskoj blagajna ne radi.
Blagajna se nalazi nasuprot parka i dječjeg igrališta.
Molimo Vas da uzmete u obzir ovu promjenu i planirate svoje posjete blagajni sukladno novoj adresi i radnom vremenu. Za sva dodatna pitanja i informacije, slobodno se obratite našoj službi za korisnike.
Zahvaljujemo na Vašem razumijevanju i povjerenju!
S poštovanjem,
Objavljeno: 8.8.2023.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području jedinica lokalne samouprave čije dokumente cjenika
možete preuzeti na poveznicama:
Grad Varaždin
Grad Varaždinske Toplice
Općina Beretinec
Općina Breznički Hum
Općina Cestica
Općina Gornji Kneginec
Općina Petrijanec
Općina Sračinec
Općina Sveti Đurđ
Općina Sveti Ilija
Općina Trnovec Bartolovečki
Općina Vidovec
Općina Vinica
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Obrazac sudjelovanja u savjetovanju o nacrtu akta
07.4.2023.
Poštovani,
radno vrijeme blagajne i Službe za korisnike na dan 7.4.2023. biti će skraćeno i radit će do 12:00 sati.
S poštovanjem,
28.10.2022.
Poštovani,
radno vrijeme blagajne i Službe za korisnike na dan 31.10.2022. biti će skraćeno i radit će do 12:00 sati.
S poštovanjem,
Odbačena božićna drvca na području naselja Varaždinske Toplice sakupljati će se u sklopu javne usluge sakupljanja komunalnog otpada u terminu:
subota, 21.01.2023. od 06:00 sati
Mole se građani iz stambenih zgrada da božićna drvca odlažu uz spremnike za odlaganje komunalnog otpada, a građani iz individualnih kuća na dio površine uz prometnicu na način da time ne ugrožavaju sigurnost prometa.
9.01.2023.
Poštovani korisnici,
Društvo Čistoća d.o.o. iz Varaždina kao davatelj javne usluge sakupljanja komunalnog otpada sakupljati će odbačena božićna drvca na području Grada Varaždina i prigradskih naselja Črnec Biškupečki, Donji Kućan, Gojanec, Gornji Kućan, Hrašćica, Jalkovec, Kućan Marof, Poljana Biškupečka i Zbelava.
Odbačena božićna drvca sakupljati će se u sklopu javne usluge sakupljanja komunalnog otpada u terminu:
subota, 14.01.2023. godine od 06:00 sati
subota, 28.01.2023. godine od 06:00 sati
Mole se građani iz stambenih zgrada da božićna drvca odlažu uz spremnike za odlaganje komunalnog otpada, a građani iz individualnih kuća na dio površine uz prometnicu na način da time ne ugrožavaju sigurnost prometa.
S poštovanjem,
3.10.2022.
Poštovani korisnici,
mobilno reciklažno dvorište Breznički Hum počinje s radom 4.10.2022. godine i raditi će
svaki prvi utorak u mjesecu od 08:00 do 12:30.
S poštovanjem,
TD ČISTOĆA d.o.o.
17.6.2022.
Poštovani,
dokumentaciju oglasa:
- za radno mjesto Pravnika
možete preuzeti na poveznici,
S poštovanjem,
Objavljeno: 07.04.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Varaždina.
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Grada Varaždina
2. Poveznica na Službeni vjesnik Grada Varaždina 2/2022 u kojem je objavljena Odluka o NPJUSKO
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Ponedjeljak - ne radimo
Utorak 11:15 - 19:30
Srijeda 08:00 - 16:00
Četvrtak 11:15 - 19:30
Petak 08:00 - 16:00
Subota 07:00 - 12:00
pauza (utorak i četvrtak): 15:00 - 15:30
- zatvoreno za prijem korisnika
pauza (srijeda i petak): 11:30 - 12:00 - zatvoreno za prijem korisnika
Nedjeljom i praznikom ne radimo.
Ponedjeljak 09:00 - 16:30
pauza: 12:30 - 13:00 - zatvoreno za prijem korisnika
Srijeda 08:00 - 15:30
pauza: 11:30 - 12:00 zatvoreno za prijem korisnika
Nedjeljom i praznikom ne radimo.
Utorak 09:00 - 16:30
pauza: 12:30 - 13:00 - zatvoreno za prijem korisnika
Četvrtak 7:00 - 14:30
pauza: 10:30 - 11:00 - zatvoreno za prijem korisnika
drugi, četvrti i peti petak u mjesecu
07:00 - 14:30
pauza: 10:30 - 11:00 - zatvoreno za prijem korisnika
prva i treća subota u mjesecu
07:00 - 14:30
pauza: 10:30 - 11:00 - zatvoreno za prijem korisnika
Nedjeljom i praznikom ne radimo.
Objavljeno: 11.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Sveti Đurđ.
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Sveti Đurđ
2. Poveznica na mrežnu stranicu Općine Sveti Đurđ na kojoj je objavljena Odluka o NPJUSKO
3. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 22, godina 2022.
4. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 11.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Beretinec
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Beretinec
2. Poveznicu na Službeni vjesnik Općine Beretinec 1/2022 u kojem je objavljena Odluka o NPJUSKO
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 11.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Sračinec
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Sračinec,
2. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 12, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 09.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Gornji Kneginec.
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
2. Službeni vjesnik Općine Vinica broj 16, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 08.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Breznički Hum
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Breznički Hum
2. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 7, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 07.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Vidovec
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Vidovec
2. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 11, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 07.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Varaždinske Toplice
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Grada Varaždinske Toplice
2. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 11, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 07.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Trnovec Bartolovečki
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Trnovec Bartolovečki
2. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 11, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 07.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Cestica
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Cestica
2. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 10, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 04.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Petrijanec
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Petrijanec
2. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 7, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 04.03.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Sveti Ilija.
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Sveti Ilija,
2. Službeni vjesnik Varaždinske županije broj 6, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Objavljeno: 09.02.2022.
Ovim putem poziva se zainteresirana javnost da dostavi svoje prijedloge i mišljenja o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Općine Gornji Kneginec.
Javno savjetovanje biti će otvoreno 30 dana od dana objave. Molimo Vas da prijedloge šaljete na adresu elektroničke pošte: savjetovanja@cistoca-vz.hr
Poveznice na dokumente:
1. Cjenik JUSKO Općine Gornji Kneginec,
2. Službeni vjesnik Općine Gornji Kneginec broj 1, godina 2022.
3. Obrazloženje načina na koji je na koji je određena cijena obavezne minimalne javne usluge,
Izvješće o provedenom savjetovanju - Cjenik JUSKO Općina Gornji Kneginec.
04.01.2022.
Ponedjeljak 08:00 - 15:30
Utorak 12:00 - 18:30
Srijeda 08:00 - 15:30
Četvrtak 12:00 - 18:30
Petak 08:00 - 15:30
Subota 08:00 - 12:30
Nedjeljom i praznikom ne radimo.
ZIMSKO RADNO VRIJEME
(01.11.2021. - 31.03.2022.)
Ponedjeljak 08:00 - 16:30
Srijeda 07:00 - 15:30
pauza: 11:00 - 11:30 - zatvoreno za prijem korisnika
Nedjeljom i praznikom ne radimo.
ZIMSKO RADNO VRIJEME
(01.11.2021. - 31.03.2022.)
Utorak 07:00 - 15:30
Četvrtak 07:00 - 15:30
Subota: 07:00 - 14:30 (1. i 3. subota u mjesecu)
pauza: 10:30 - 11:00 - zatvoreno za prijem korisnika
Nedjeljom i praznikom ne radimo.
7.01.2022.
Poštovani korisnici,
Društvo Čistoća d.o.o. iz Varaždina kao davatelj javne usluge sakupljanja komunalnog otpada sakupljati će odbačena božićna drvca na području Grada Varaždina i prigradskih naselja Črnec Biškupečki, Donji Kućan, Gojanec, Gornji Kućan, Hrašćica, Jalkovec, Kućan Marof, Poljana Biškupečka i Zbelava.
Odbačena božićna drvca sakupljati će se u sklopu javne usluge sakupljanja komunalnog otpada u terminu:
subota, 15.01.2022. godine od 06:00 sati
Mole se građani iz stambenih zgrada da božićna drvca odlažu uz spremnike za odlaganje komunalnog otpada, a građani iz individualnih kuća na dio površine uz prometnicu na način da time ne ugrožavaju sigurnost prometa.
S poštovanjem,
21.12.2021.
Poštovani,
radno vrijeme blagajne i Službe za korisnike na dane 24.12. i 31.12.2021. biti će skraćeno i radit će od 6:00 do 12:00 sati.
S poštovanjem,
21.12.2021.
Poštovani,
radno vrijeme reciklažnog dvorišta u Varaždinu na dane 24.12. i 31.12.2021. biti će skraćeno i radit će od 8:00 do 13:00 sati.
COVID potvrde nisu potrebne prilikom dolaska na reciklažno dvorište.
S poštovanjem,
8.11.2021.
Poštovani,
Kvota za prijavu besplatne trajne sterilizacije za 2021. godinu je popunjena!
Zahvaljujemo na interesu.
3.11.2021.
Temeljem Zaključka o financiranju sterilizacije mačaka (KL: 363-05/21-01/6, URBROJ: 2186/01-06-01/1-21-6) od datuma 02. rujna 2021. godine, Grad Varaždin radi zaštite životinja koja uključuje kontrolu populacije nezbrinutih životinja na svom području te zbog obveze provođenja odredbi Zakona o zaštiti životinja, nastavio je akciju trajne sterilizacije mačaka.
S obzirom na veliki interes građana, a u svrhu smanjenja broja nezbrinutih mačaka te sprječavanja pojave javnozdravstvenih problema Grad Varaždin osigurao je dodatnih 50.000,00 kn za ovu namjenu te će se preostala sredstva koristiti do njihovog iscrpljenja u tekućoj godini, po redoslijedu novih prijava građana.
Sukladno navedenom, link za besplatnu sterilizaciju mačaka biti će nadalje otvoren do popunjenja preostale kvote odobrenog iznosa.
Pravo na besplatnu trajnu sterilizaciju mačaka imaju građani s prebivalištem na području Grada Varaždina.
U svrhu provođenja navedene akcije Grad Varaždin je sklopio Ugovor s TD Čistoća d.o.o. koje će poduzeti potrebne radnje za ispunjenje Ugovora te će izraditi i voditi Registar steriliziranih mačaka.
Građani svoje mačke za besplatnu trajnu sterilizaciju mogu prijaviti putem poveznice u nastavku ili preuzeti te ispuniti prijavnicu osobno na info pultu sjedišta TD Čistoća, Ulica Ognjena Price 13, Varaždin.
01.10.2021.
Poštovani korisnici komunalnog prijevoza, TD ČISTOĆA d.o.o. od 01. listopada 2021. godine počinje s obavljanjem komunalne usluge prijevoza putnika.
Želimo Vam ugodnu vožnju i sretan put!
19.10.2021.
Poštovani,
dokumentaciju za javni, otvoreni natječaj:
- Zamjenik direktora Trgovačkog društva Čistoća d.o.o.
- Referent ekonomsko računovodstvenih poslova
možete preuzeti na poveznici,
S poštovanjem,
09.09.2021.
Poštovani,
dokumentaciju za javni, otvoreni natječaj za upravu - direktora Trgovačkog društva Čistoća d.o.o. (m/ž) možete preuzeti na poveznici ispod.
S poštovanjem,
01.09.2021.
Poštovani korisnici,
obavijest o primjeni snižene stope PDV-a na javnu uslugu sakupljanja otpada možete preuzeti na poveznci.
S poštovanjem,
7.7.2021.
Sukladno zaključcima s današnjeg sastanka održanog u Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja s ministrom Čorićem, iznađeno je privremeno rješenje glede zbrinjavanja miješanog komunalnog otpada, pa stoga obavještavamo korisnike sa područja 15 jedinica lokalne samouprave gdje je TD ČISTOĆA d.o.o. davatelj javnih usluga prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada da će se od sutra, 08. srpnja 2021. godine nastaviti prikupljanje miješanog komunalnog otpada (''crna kanta'') prema redovitom rasporedu.
Zahvaljujemo korisnicima na razumijevanju zbog privremenog prekida pružanja javnih usluga koje se dogodilo u dane 06. i 07. srpnja 2021. godine te iste obavještavamo da će prilikom slijedećeg redovnog odvoza biti preuzete i sve zaostale količine miješanog komunalnog otpada.
05.07.2021.
Poštovani korisnici javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada,
obavještavamo Vas da nažalost nismo u mogućnosti preuzeti otpad iz spremnika s crnim poklopcem za miješani komunalni otpad iz razloga jer nam je kao davatelju javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada obustavljeno deponiranje.
Molimo Vas da otpad koji se nalazi u spremniku s crnim poklopcem za miješani komunalni otpad privremeno zadržite kod sebe, a nakon pronalaska rješenja isti će biti preuzeti kod sljedećeg odvoza.
Sve preostale vrste otpada (biorazgradivi otpad, papir i karton plastika, staklo, tekstil i metal), sakupljamo prema definiranom rasporedu.
Molimo Vas za razumijevanje do pronalaska rješenja.
S poštovanjem,
11.06.2021.
Poštovani korisnici mobilnog reciklažnog dvorišta u naselju Sračinec,
obavještavamo vas da mobilno reciklažno dvorište neće raditi 21. lipnja 2021.
Zamjenski termin bit će 29. lipnja 2021. godine.
S poštovanjem,
TD ČISTOĆA d.o.o.
02.06.2021.
Poštovani korisnici mobilnog reciklažnog dvorišta u naseljima: Nedeljanec, Vidovec, Krkanec, Šijanec i Prekno,
obavještavamo vas da mobilno reciklažno dvorište neće raditi 02. lipnja 2021. godine zbog izvanrednih okolnosti, a zamjenski termin bit će 10. lipnja 2021. godine.
S poštovanjem,
TD ČISTOĆA d.o.o.
01.04.2021.
Poštovani korisnici s područja Općine Beretinec,
obavještavamo vas da mobilno reciklažno dvorište Beretinec započinje s radom 07. travnja 2021. godine.
Radno vrijeme i vrste otpada koje će se zaprimati na mobilnom reciklažnom dvorištu Beretinec možete saznati preuzimanjem informativnog letka.
S poštovanjem,
01.04.2021.
Poštovani korisnici s područja Općine Beretinec,
obavještavamo vas da mobilno reciklažno dvorište Beretinec započinje s radom 07. travnja 2021. godine.
Radno vrijeme i vrste otpada koje će se zaprimati na mobilnom reciklažnom dvorištu Beretinec možete saznati preuzimanjem informativnog letka.
S poštovanjem,
20.3.2021.
‘Vrijeme provedeno s mačkom nikad nije izgubljeno’
- Sigmund Freud -
Viđamo ih svakodnevno, neke uživaju kao članovi obitelji, neke su najsretnije u samovanju - mačke – koliko mislimo da znamo o njima, a koliko zanimljivih činjenica još možemo otkriti?
Da bismo vam približili ova uistinu zanimljiva bića, osmislili smo serijal predavanja u kojem vam pričamo o povijesti mačaka – odakle su došle, kako su se ljudi odnosili prema njima u pojedinim periodima povijesti, i kakva je situacija danas.
Mačke su kao i mi, osjećajna bića koja duboko doživljavaju i osjećaju okolinu, događaje i bića kojima su okružena. Ovim predavanjima Grad Varaždin i TD Čistoća d.o.o. žele vama, zaljubljenicima u mačke, pružiti dodatne informacije, a vama koji to još niste, žele probuditi znatiželju i zanimanje koji će, sigurni smo, na kraju rezultirati, možda ne obožavanjem, ali svakako prihvaćanjem mačaka kao osjećajnih bića s kojima možemo uspostaviti lijepi suživot.
Pozivamo vas u Veliku koncertnu dvoranu Hrvatskog narodnog kazališta u Varaždinu na predavanje Kristijana Petrovića, pod nazivom
MIC PO MIC – povijest mačaka
u srijedu 24. ožujka 2021. s početkom u 19 h.
Događanje će biti dostupno i putem prijenosa uživo na sljedećim poveznicama:
Kristijan Petrović predstavlja MIC PO MIC povijest MAČAKA - YouTube
https://www.facebook.com/GradVz/posts/4025349610848502
- Prvi nam je ‘mijau’ uputila prije više od 10.000 godina, na području Bliskog istoka. Od tog trenutka na dalje ova životinja zajedno s nama korača kroz povijest, a mi joj se ne prestajemo čuditi. Mnogo je toga prošla u društvu čovjeka. Egipćani su je slavili kao božanstvo, Grci su se divili njenom ponašanju, Kelti su naspram nje iskazivali strahopoštovanje, Nordijci je koristili kao efikasnog deratizatora, a Rimljani je konačno pustili u svoje domove u kojem se ubrzo snašla kao kućni ljubimac.
Ljudska joj je prevrtljivost pronašla i mane pa joj je u nedostatku razuma prišila i suradnju sa zlim silama i vješticama s kojima je pak dijelila lomaču. Nakon završetka te sulude povijesne epizode, ponovno je pronašla put do toplog doma te se uskoro dobro snašla i u modernoj umjetnosti, književnosti, a nešto kasnije i u animiranom filmu i stripu.
Bojali su je se Aleksandar Veliki, Džingis–kan, Hitler i Mussolini, a voljeli je Katarina Velika, Charles Baudelaire, Ernest Hemingway, John Lennon i Freddie Mercury.
Danas je jedna od najpopularnijih kućnih ljubimaca na svijetu, a statistike govore da svaki peti stanovnik Zemlje ima barem jednu koja mu prede u krilu.
Tiho ukorak s nama zanimljivu je prošlost na sebi svojstven način ispisala i – mačka.
Želite li doznati što se sve o njoj pričalo, kako smo je kroz vrijeme percipirali, zašto joj nismo vjerovali i kako smo je na koncu prigrlili..?
Ulaz je besplatan.
Zbog epidemiološke situacije broj mjesta je ograničen na 50.
26.02.2021.
Kako bi se pojednostavilo i ubrzalo prijavljivanje i realizacija sterilizacije Vaših mačaka, molimo Vas da pročitate sljedeće upute. Proslijedite ih ili usmeno podijelite s prijateljima koji ne koriste društvene mreže.
• Pojedine dovedene mačke su u jako lošem stanju, bez pružene minimalne njege; obradom podataka uvidjeli smo da ljudi prijavljuju vlastite mačke, ali i mačke lutalice. Mačka lutalica vjerojatno neće biti savršenog zdravlja, ali vlasničke mačke treba barem jednom godišnje odvesti na pregled kod veterinara, rješavati ih buha i krpelja te provjeravati uši i stanje zuba.
• Ponekad se tek prilikom kirurškog zahvata, odnosno, nakon otvaranja trbušne šupljine ustanove ozbiljne bolesti nastale kao posljedica izostanka zdravstvene skrbi. Veterinar će, ukoliko prilikom pregleda ustanovi da mačka nije zadovoljavajućeg zdravstvenog stanja, odgoditi zahvat.
• Vodite brigu o zdravlju svojih ljubimaca, čak i ako ih niste prijavili za sterilizaciju.
• Samo je sterilizacija besplatna, čišćenje ušiju, liječenje zuba, čišćenje od parazita je na trošak skrbnika.
• Informacije o terminu dogovora za zahvat šalju se elektroničkom poštom, zato provjerite svoje sandučiće (Inbox, ali i Spam folder).
U poruci elektroničke pošte su priložene upute za prijavitelje - kako pripremiti mačku za zahvat, te kako osigurati oporavak nakon zahvata. Svi prijavitelji trebaju obavezno pročitati ove upute kako bi se izbjegle komplikacije pri zahvatu.
• Poruci elektronske pošte s obavijesti o terminu priložen je i upitnik koji nije obavezno ispuniti, ali ispunjavanjem bi se dobile vrijedne informacije koje će pomoći da se, u suradnji s organizacijama koje se bave zaštitom životinja, poboljša stanje na terenu i smanji broj napuštenih životinja.
• Prijavnice su jednostavne za ispunjavanje, ali ipak je zaprimljen velik broj nepravilno ispunjenih i/ili nepotpunih prijavnica. Obratite pažnju na sljedeće:
o Može se prijaviti više mačaka, ali zasebno, svaka mačka mora imati svoju prijavnicu, ne može se prijaviti više mačaka na jednu prijavnicu
o Prijavitelji trebaju priložiti OBJE strane osobne iskaznice; fotografija ili sken moraju biti ČITLJIVI, zaprimaju se zamućene fotografije, loše kvalitete
o Osobna iskaznica mora biti vlasništvo odgovorne osobe koja je navedena na prijavnici.
o U prijavnici se navode netočni podaci koji se otkriju tijekom prijema mačke, ili tijekom same operacije, što može biti opasno za mačku i ishod operacije.
o Ovu akciju organizira Grad Varaždin za građane Grada Varaždina i ne vrijedi za žitelje okolnih općina;
• Dogovor termina – prijavitelji trebaju biti fleksibilni jer se ovdje radi o opsežnoj akciji i ne možemo se prilagođavati svakom prijavitelju. Dogovor je moguć, ali prijavitelj ne može uvijek birati termin.
15.2.2021.
Temeljem Zaključka o financiranju sterilizacije mačaka, Grad Varaždin radi zaštite životinja koja uključuje kontrolu populacije nezbrinutih životinja na svom području, te zbog obveze provođenja odredbi Zakona o zaštiti životinja, financirat će trajnu sterilizaciju mačaka.
U svrhu smanjenja broja nezbrinutih mačaka, te sprječavanja pojave javnozdravstvenih problema Grad Varaždin osigurao je 50.000,00 kn za ovu namjenu te će se sredstva koristiti do njihovog iscrpljenja, po redoslijedu prijava građana.
Pravo na besplatnu trajnu sterilizaciju mačaka imaju građani sa prebivalištem na području Grada Varaždina.
U svrhu provođenja navedene akcije Grad Varaždin je sklopio Ugovor sa TD Čistoća d.o.o. koje će poduzeti potrebne radnje za ispunjenje Ugovora te će izraditi i voditi Registar steriliziranih mačaka.
Građani svoje mačke za besplatnu trajnu sterilizaciju mogu prijaviti putem poveznice u nastavku ili preuzeti te ispuniti prijavnicu osobno na info pultu sjedišta TD Čistoća, Ulica Ognjena Price 13, Varaždin.
29.12.2020.
Poštovani,
obavještavamo vas da MRD Vidovec za naselja Zamlača, Budislavec i Tužno neće raditi 01. siječnja 2021. godine prema postojećem rasporedu. Novi zamjenski termin određen je u četvrtak, 31. prosinca 2020. godine.
S poštovanjem,
TD ČISTOĆA d.o.o.
3.12.2020.
VOZILA NA NOGOSTUPIMA
S obzirom na nadolazeće zimske padaline molimo Vas da svoja vozila ne ostavljate na nogostupima jer tim činom onemogućujete obavljanje zimske službe tj. ručno i strojno uklanjanje snijega s uređenih nogostupa Grada Varaždina. Ujedno obavještavamo da će se sva tako zatečena vozila, bez obzira na doba dana, prijaviti prometnim i komunalnim redarima, a posljedično tome vozila će se o trošku vlasnika ukloniti putem ''pauk službe''.
SNIJEG OKO SPREMNIKA
Molimo korisnike javnih usluga prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada koji žive u objektima kolektivne stambene izgradnje (stambene zgrade) da ispune svoju građansku i zakonsku obvezu te očiste snijeg oko spremnika za odlaganje otpada i tako omoguće davatelju javnih usluga redovito i nesmetano sakupljanje i pražnjenje spremnika za otpad.
6.11.2020.
U sklopu javnog poziva "Nabava komunalnih vozila za odvojeno prikupljanje otpada" - Operativnog programa "Konkurentnost i kohezija 2014-2020." društvu ČISTOĆA d.o.o. iz Varaždina odobren je projekt "Nabava komunalnih vozila za odvojeno prikupljanje otpada – ČISTOĆA d.o.o." (KK.06.3.1.18.0048) ukupne vrijednosti 1.991.651,34 kuna.
Visina bespovratnih sredstava iznosi 1.480.000,00 kuna. Predmet poziva je nabava komunalnih vozila za odvojeno prikupljanje otpadnog papira, kartona, biootpada, metala, plastike, tekstila i stakla na mjestu nastanka otpada kod korisnika usluge. Cilj poziva je doprinijeti povećanju udjela odvojeno prikupljenog otpada u ukupnom komunalnom otpadu te tako omogućiti veću oporabu otpada i konačno smanjiti količine otpada koje se odlažu na odlagalištu otpada.
Provedbom ovog projekta obnoviti će se postojeći vozni park u ČISTOĆI sa jednim specijalnim vozilom za sakupljanje otpada sa potisnom pločom za kompaktiranje otpada s jednom komorom i posebnom kranom za podizanje i pražnjenje podzemnih spremnika. Na ovaj način optimizirati će se proces odvojenog prikupljanja otpada na području Grada Varaždina te se ujedno, ovom nabavkom, ČISTOĆA tehnološki priprema za pražnjenje otpada iz podzemnih spremnika koje će Grad Varaždin već iduće godine postaviti na 16 lokacija u POS-ovom naselju i dijelu Banfice.
Uz optimizaciju procesa prikupljanja otpada novim vozilom ''pomladiti'' će se postojeći vozni park u kojem se nalazi 5 vozila ''smećara'' kupljenih još davne 2003. godine, ali koja još uvijek sakupljaju otpad na području Grada Varaždina u dvije smjene. Nakon potpisivanja Ugovora o dodijeli bespovratnih sredstava sa Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost pokrenuti će se postupak javne nabave za kupovinu specijalnog vozila sa 3 osovine i s jednom komorom zapremine 23 m³ sa kompaktiranjem otpada potisnom pločom. Vozilo će biti opremljeno sa dva sustava pražnjenja spremnika i to: za pražnjenje postojećih spremnika 1.100 litara pomoću automata za podizanje tih spremnika (MKO, papir, plastika) te posebnim kranom za prihvat i pražnjenje podzemnih spremnika (MKO, papir, plastika, staklena i metalna ambalaža).
Kako će Fond sufinancirati vozilo sa 1.480.000,00 kuna bespovratnih sredstava isto će se reflektirati u ukupnim troškovima kod izračuna cijene javne usluge prema korisnicima javnih usluga prikupljanja miješanog komunalnog i biorazgradivog komunalnog otpada na području Grada Varaždina.
29.04.2020.
Poštovani,
obavještavamo vas da MRD Veliki Bukovec ima nove zamjenske termine u svibnju 2020. godine.
S poštovanjem,
TD ČISTOĆA d.o.o.
29.04.2020.
Poštovani,
obavještavamo vas da MRD Mali Bukovec ima nove zamjenske termine u svibnju 2020. godine.
S poštovanjem,
TD ČISTOĆA d.o.o.
28.04.2020.
Poštovani,
obavještavamo vas da MRD Vidovec za naselja Zamlača, Budislavec i Tužno neće raditi 01. svibnja 2020. godine na Praznik rada prema postojećem rasporedu. Novi zamjenski termin određen je u srijedu, 06. svibnja 2020. godine.
S poštovanjem,
TD ČISTOĆA d.o.o.
23.03.2020.
Stožer civilne zaštite RH donio je odluku o načinu održavanja pogreba.
S obzirom na rizik prijenosa koronavirusa prilikom okupljanja većeg broja osoba na istom mjestu, uvodi se protuepidemijska mjera načina održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja koja se odnosi na osobe u području Republike Hrvatske te na pravne i fizičke osobe koje se bave pogrebnom djelatnošću.
Za vrijeme trajanja mjere iz ove odluke:
pogreb, posljednji ispraćaj i polaganje urne održava se isključivo u krugu najuže obitelji i predstavnika vjerske zajednice, poštujući upute i mjere koje donosi Hrvatski zavod za javno zdravstvo:
obavijest o smrti (osmrtnica) ne smije sadržavati podatke o mjestu i vremenu održavanja pogreba, posjednjeg ispraćaja i polaganju urne
obustavlja se organiziranje glazbenih usluga i usluga dostave cvijeća i svijeća
Nijedan od sudionika ne smije imati povišenu tjelesnu temperaturu niti simptome akutne respiratorne infekcije.
Stožeri civilne zaštite dužni su osigurati provedbu i nadzor provođenja mjere iz ove Odluke koja stupa na snagu 20. ožujka i vrijedi 30 dana od dana donošenja.
20.03.2020.
S ciljem zaštite Vašeg i našeg zdravlja te prevencije mogućeg širenja virusa COVID-19 obavještavamo cijenjene stranke da ukoliko imate tu mogućnost, plaćanje računa obavite elektroničkim putem ili putem banke. O eventualnim promjenama ćemo Vas obavijestiti.
Naša pogrebna služba radi samo za ugovaranje sahrana.
Ako patite od simptoma (znakova) infekcije dišnog sustava kao što su kašalj, grlobolja i kratak dah te povišena tjelesna temperatura molimo Vas da do daljnjega odgodite dolazak u Čistoću d.o.o. iz Varaždina, a ugovaranje sahrane prepustite drugom zdravom članu obitelji.
Najljepše Vas molimo da ne dolazite bez prijeke potrebe jer Vam za sva pitanja stojimo na raspolaganju na telefon ili email. Sa svakom strankom će naše službe dogovoriti najbolje rješenje prilagođeno individualnim potrebama, a za sve upite možete nas kontaktirati na slijedeće kontakte:
1. SLUŽBA ZA KORISNIKE:
• Tel.: 042 212-996
2. POGREBNA SLUŽBA (radnim danom 6-14 sati, vikendom 8-15 sati):
• Tel.: 098 229 447;
• e-mail: ibistrovic@cistoca-vz.hr
3. RAČUNOVODSTVO:
• Tel.: 042 660-313
U sklopu mjera koje poduzima JLS u cilju sprječavanja širenja virusa COVID-19 građanima se upućuje preporuka da posljednjim ispraćajima pokojnika na mjesnom groblju u Vidovcu, Vinici (Marčan), Sračincu i Svibovcu Podravskom prisustvuju samo članovi uže ožalošćene obitelji pokojnika.
U odarnicu ulaze samo članovi najuže obitelji.
Odarnica se treba isprazni od ljudi minimalno 10 minuta prije početka ceremonije sahrane.
Osobe koje planiraju doći na sahranu lijepo molimo da, u slučaju ako pate od simptoma (znakova) infekcije dišnog sustava kao što su kašalj, grlobolja i kratak dah te povišena tjelesna temperatura, ne dolaze na sahranu.
Sve koji dolaze na sahranu najljepše molimo da se drže svih preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Ministarstva zdravstva i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.
Svakako želimo održati normalno poslovanje koliko god je to moguće, ali su nam sigurnost i zdravlje naših zaposlenika, kao i svih korisnika naših usluga, ipak na prvome mjestu stoga poduzimamo sve moguće mjere opreza.
Hvala na Vašem razumijevanju i podršci!
19.03.2020.
16.03.2020.
Molimo korisnike da umjesto dolaska u Službu za korisnike, koriste naše komunikacijske kanale:
e-mail: sluzba.za.korisnike@cistoca-vz.hr
e-mail: info@cistoca-vz.hr
telefon: 042 212 996
⚠ Ujedno Vas molimo za pridržavanje uputa dobivenih od Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Ministarstva zdravstva i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o zaštiti od COVID-19 bolesti.
05.03.2020.
Obaviještavamo mještane Općine Vidovec usluge mobilnog reciklažnog dvorišta mogu korisiti prema novom rasporedu.
06.02.2020.
Obaviještavamo mještane Općine Vidovec da od četvrtka, 06. veljače 2020. godine mogu koristiti mobilno reciklažno dvorište prema slijedećem rasporedu:
25.02.2020.
Poštovani korisnici,
od 01. ožujka 2020. godine, blagajna Čistoće d.o.o. će biti preseljena s naplatnog mjesta na Gradskoj tržnici i počet će s radom na adresi Ognjena Price 13, Varaždin.
Nakon 29. veljače 2020. godine više neće biti moguće račune plaćati na naplatnom mjestu Gradske tržnice, već ćete iste moći bez naknade podmiriti na adresi Ognjena Price 13, Varaždin.
RADNO VRIJEME BLAGAJNE NA NOVOJ LOKACIJI:
- PON do PET od 06:00 do 13:30
S poštovanjem,
3.1.2020.
Društvo Čistoća d.o.o. iz Varaždina kao davatelj javnih usluga prikupljanja miješanog komunalnog i biorazgradivog komunalnog otpada će tijekom mjeseca siječnja 2020. godine prikupljati i odvoziti odbačena božićna drvca na području Grada Varaždina i Grada Varaždinskih Toplica – (samo za naselje Varaždinske Toplice)
Odbačena božićna drvca besplatno će se prikupljati i odvoziti u sklopu javne usluge prikupljanja biorazgradivog komunalnog otpada prema slijedećem rasporedu:
Grad Varaždin:
11. siječnja 2020. godine i 18. siječnja 2020. godine
Grad Varaždinske Toplice - samo naselje Varaždinske Toplice:
10. siječnja 2020. godine i 16. siječnja 2020. godine
Mole se građani iz stambenih zgrada da božićna drvca odlažu uz spremnike za odlaganje komunalnog otpada, a građani iz individualnih kuća na dio površine uz prometnicu na način da time ne ugrožavaju sigurnost prometa.
2.12.2019.
Grad Varaždin povjerio je društvu Čistoća d.o.o. iz Varaždina obavljanje komunalne djelatnosti održavanja čistoće javnih površina u dijelu koji se odnosi na ručno i strojno uklanjanje snijega i leda s dijela površina javne namjene (zimska služba)
Sezona zimske službe u pravilu traje od 15. studenog tekuće godine do 15. travnja iduće godine.
3.12.2019.
VOZILA NA NOGOSTUPIMA
Obzirom na nadolazeće zimske padaline molimo Vas da svoja vozila ne ostavljate na nogostupima jer tim činom onemogućujete obavljanje zimske službe tj. ručno i strojno uklanjanje snijega sa uređenih nogostupa Grada Varaždina. Ujedno obavještavamo da će se sva tako zatečena vozila, bez obzira na doba dana, prijaviti prometnim i komunalnim redarima, a posljedično tome vozila će se o trošku vlasnika ukloniti putem ''pauk službe''.
SNIJEG OKO SPREMNIKA
Molimo korisnike javnih usluga prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada koji žive u objektima kolektivne stambene izgradnje (stambene zgrade) da ispune svoju građansku i zakonsku obvezu te očiste snijeg oko spremnika za odlaganje otpada i tako omoguće davatelju javnih usluga redovito i nesmetano sakupljanje i pražnjenje spremnika za otpad.
ADRESA:
Čistoća d.o.o.
Ognjena Price 13
42000 Varaždin
Radno vrijeme:
PON: 07:00 - 15:00
UTO: 07:00 - 17:00
SRI: 07:00 - 15:00
ČET: 07:00 - 15:00
PET: 07:00 - 13:00
KONTAKT:
Email: info@cistoca-vz.hr
Telefon: +385 (42) 212-996
Fax: +385 (42) 660-312
RECIKLAŽNA DVORIŠTA
VARAŽDIN (RD1 i RD2):
Motičnjak 9, 9/A
42000 Varaždin
TRANSAKCIJSKI RAČUNI:
HR5423400091110625007 - PBZ
HR762390 0011100847041 - HPB
SLUŽBENIK ZA ZAŠTITU PODATAKA
Igor Barlek, CIPP/E
email:bi@biconsult.hr
POLITIKA PRIVATNOSTI
BLAGAJNA:
Trg bana Jelačića 18, Varaždin - Gradska tržnica.
Radno vrijeme:
PON: 07:00 - 14:30
UTO: 07:00 - 16:30
SRI: 07:00 - 14:30
ČET: 07:00 - 14:30
PET: 07:00 - 12:30
OPERATIVA:
Dravski nasip 21
42000 Varaždin
RECIKLAŽNO DVORIŠTE
GORNJI KNEGINEC:
Mavra Schlengera bb
Gornji Kneginec
42204 Turčin
RECIKLAŽNO DVORIŠTE
VARAŽDINSKE TOPLICE
Duga ulica 66b
42223 Varaždinske Toplice